Layout:
Home > The Story of Stuff dot com

The Story of Stuff dot com

December 27th, 2008 at 02:25 am

Just came across this fabulous piece and wanted to share with you all. Merry Christmas.

Text is www.thestoryofstuff.com/ and Link is
www.thestoryofstuff.com/

12 Responses to “The Story of Stuff dot com”

  1. thriftorama Says:
    1230391927

    I love that video. I've watched it several times these last few months.

  2. Nate Ferguson Says:
    1531569909

    We now have an issue with Products. We utilize excessively, a lot of it is poisonous and that we don't talk about it exceptionally well. In any case, that is not the way in which things must be. Together, we can assemble an over-all general
    Text is do my paper for me and Link is https://www.essayperks.com/
    do my paper for me public in view of better, not every the more, showing not childishness, group not division.

  3. my talking tom mod apk Says:
    1536926200

  4. Pay Someone To Do Your Coursework Says:
    1538577745

    This is a compact stuff to read here which can be one of the important information which needs to be shared in masses.

  5. arad qorbani Says:
    1542199471

    قیمت خرید لوازم جانبی گوشی موبایل آیفون Apple iPhone X
    خرید لوازم جانبی برای یک گوشی موبایل می‌تواند به نوبه خود امری چالش برانگیز برای یک کاربر حرفه‌ای باشد،
    Text is خرید لوازم جانبی and Link is https://styleup.ir/
    خرید لوازم جانبی برای آیفون ایکس بهترین مثال است. با توجه به قیمت بالای گوشی کارکرد محافظتی علاوه بر کارکرد فنی و دید زیبایی شناختی برای کاربر آیفون 10 مطرح است. خرید لوازم جانبی آیفون ایکس گاها می‌تواند نیاز به بررسی تخصصی و دقیق شدن در نظرات کاربران حرفه‌ای در این زمینه باشد. چه قابی باید برای گوشی ایفون ایکس خود بخریم که علاوه بر حفظ خوشدستی و زیبایی گوشی بتواند به خوبی از این شاهکار گران قیمت محافظت کند؟ یا خرید گلس آیفون ایکس به نوبه خود نیاز به بررسی دقیق دارد. مسلما دنبال گلسی نیستیم که عملکرد تاچ گوشی را کند سازد یا با شفافیت پایین کیفیت تصویر صفحه نمایش گوشی را پایین بیاورد. خرید هر تکه از اکسسوری آیفون ایکس نیاز به بررسی و دقت بالا هنگام خرید دارد. خرید لوازم جانبی اصلی گوشی آیفون ایکس Apple iPhone X با تاکید بر اصل بودن لوازم جانبی امری ضروری است.

    خرید قاب آیفون 10 Apple iPhone X
    Text is چه قابی برای آیفون X مناسب تر است؟ قاب ضد ضربه یا قاب ژله ای؟ and Link is https://www.macworld.co.uk/feature/iphone/best-iphone-xs-screen-protectors-3666859/
    چه قابی برای آیفون X مناسب تر است؟... آیا باید قاب 360 درجه با قدرت محافظتی بالا را انتخاب کرد؟ قاب ایفون 10 ما باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ به طور کلی انتخاب ما به این چند گزینه محدود است: قاب نرم مانند قاب ژله ای، قاب سیلیکونی، قاب TPU و … یا خرید گارد آیفون ایکس مانند گارد سخت، گارد نیلکین، کاور چرمی، گارد 360، گارد ضد ضربه یا کاور 360 درجه که به عنوان قاب سه تکه ایفون ایکس 10 نیز در بازار موجود هستند. اگر محافظت برای شما در درجه اول است سراغ قاب ضد ضربه آیفون ایکس بروید. یک مرحله پایین تر قاب های ژله ای و قاب سیلیکونی آیفون X قرار دارد که زیبایی قابل قبولی دارد و در صورت 360 درجه بودن قابلیت محافظتی خوبی دارد. قاب ژله ای و گارد سخت و بک کاور در مراحل بعدی هستند. برخی قاب ها مانند قاب های پشت گلس خود در طراحی حرف هایی برای گفتن دارند و می‌توانند حال و هوایی نو به موبایل اپل آیفون Apple iPhone X شما بدهند. پس به طوری کلی دو نکته را در نظر بگیرید محافظت یا زیبایی. به پوشش دهی درگاه‌های ارتباطی، مقاومت در برابر لکه، گرد و غبار، محافظت 360 درجه، و مقاومت در برابر لیز خوردن از دست اشاره کرد.


    Text is خرید کابل، شارژر ، هندزفری و دیگر لوازم جانبی آیفون X and Link is https://styleup.ir/accessory/digital/mobile/iphone/apple-iphone-x/
    خرید کابل، شارژر ، هندزفری و دیگر... خرید کابل آیفون X از دو نظر اهمیت دارد، یکی توانایی کابل برای شارژر سریع و انتقال سریع اطلاعات و دیگری دوام و مقاومت فیزیکی کابل. کابل نامرغوب به دلیل وجود مقاومت الکتریکی در مسیر مدت زمان شارژر را بالا می‌برد و ممکن است به باتری گوشی نیز آسیب بزند. در کابل‌های طولانی مثلا 2 یا 5 متر این مساله بیشتر به چشم می‌آید. هم چنین کابل نامرغوب سرعت انتقال اطلاعات پایینی دارد. این مساله یکی از معیارهای تشخیص کابل اصلی آیفون X از کابل نامرغوب است. مساله دوم دوام کابل است. کابل‌های کنفی یا کابل با روکش فلزی دوام بالاتری دارند و کابل ساده اصلی آیفون نیز مقاومت خوبی دارد. کابلهای نامرغوب به دلیل مواد اولیه کم کیفیت به سرعت از تار و پود از هم گسیخته می‌شوند و مخصوصا از محل اتصال دو سر کابل پاره می‌شوند. نکته مهم این است که کابل با اتصال که جریان را قطع و وصل می‌کند فورا به باتری گوشی آسیب می‌زند و باید فورا تعویض شود تا جلوی هزینه اضافی گرفته شود.
    در مورد شارژر مهم تری نکته زمان شارژ شدن گوشی و آسیب به باتری موبایل آیفون 10 است. شارژر بی سیم تا حدودی این مساله و مشکلات مربوط به کابل را حل می‌کند ولی هنگام خرید شارژر وایرلس برای آیفون 10 به اصل بودن کالا و کیفیت شارژر باید توجه بالایی داشت. آداپتور شارژر آیفون ایکس باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و با تبدیل مناسب به پریز برق متصل شود تا هیچ گونه قطع و وصل جریان وجود نداشته باشد تا به باتری ایفون 10 آسیبی نرسد. 
    در هنگام خرید هندزفری برای آیفون ایکس اگر از ایرپاد استفاده نمی‌کنید ترجیحا از هندزفری اصلی و باکیفیت بالا برای ایفون X استفاده کنید. علاوه بر کیفیت صدا هندزفری کم کیفیت در هنگام استفاده مداوم صدمات جبران نا‌پذیری به سیستم شنوایی می‌زند که با هیچ هزینه‌ای قابل بازگشت نیست. خرید هندزفری اصلی آیفون 10 یا خرید ایرپاد می‌تواند نگرانی‌ها در این زمینه را به کلی مرتفع سازد.
    در آخر باید گفت خرید لوازم جانبی برای گوشی آیفون ایکس نیاز به اطلاعات کامل، دقت نظر بالا و حوصله دارد. عجله نکنید. مشخصات دقیق کالاها را مطالعه کنید. نظرات کاربران را بخوانید و نظر دوستان و آشنایان را جویا شوید و مراقب باشید که قیمت بالا همواره نشان از کیفیت بالای لوازم جانبی خریداری شده نیست. در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانید با ما تماس بگیرید، ایمیل بزنید، در قسمت نظرات سوال خود را مطرح کنید یا در شبکه‌های اجتماعی با ما در تماس باشید.

    خرید گلس آیفون ایکس 10 Apple iPhone X

    صفحه نمایش گوشی آیفون 10 یکی از گرانترین‌های بازار است. هر گونه آسیب به صفحه آیفون ایکس می‌تواند کاربر را متحمل خسارت بسیار بالایی سازد. پس خرید گلس آیفون ایکس X تصمیم عاقلانه‌ای به نظر می‌رسد. در هنگام خرید گلس گوشی آیفون 10 به چند نکته باید توجه کنیم. اولین نکته این است که گلس‌های ارزان قیمت ساده که به گلس تخت معروف هستند قدرت محافظت بالایی ندارند و در واقع صفحه گوشی آیفون 10 از این گلس‌ها مقاومت بالاتری دارد پس سعی کنید از گلس‌های با کیفیت بالا استفاده کنید که علاوه بر خط و خش در برابر ضربه نیز مقاومت خوبی داشته باشند. در صورتیکه تنها منظور شما از خرید گلس برای اپل آیفون ایکس محافظت در برابر خط و خش است و نیازی به مقاومت در برابر ضربه حس نمی‌کنید محافظ صفحه نانو آیفون ایکس 10 نیز می‌تواند در انتخاب‌های شما باشد. ضخامت گلس، برش لبه‌ها، فول چسب و دور چسب بودن، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر خط و خش، میزان شفافیت، میزان انعکاس نور، چربی گریزی و ضد لکه بودن، فیلتر اشعه‌های مضر ، امکان نص آسان و گلس پرایوسی (گلس‌هایی که فرد کناریتان صفحه گوشی شما را در صورت داشتن این نوع گلس نمی‌بیند و برای نمایش نیاز به خط دید مستقیم دارند) از نکات تاثیرگذار هنگام خرید گلس محافظ صفحه آیفون Apple iPhone X هستند.

  6. kezisi Says:
    1545128077

    And also
    Text is www.njmcdirect.com and Link is https://njmcdirectx.club/www-njmcdirect-com/
    www.njmcdirect.com is said to be one of the best online ticket payment methods for the payment of traffic violence charges in the United States.

  7. vopiac Says:
    1614514858

    Text is آموزش کارگردانی and Link is http://vopiac.com
    آموزش کارگردانی
    Text is ماشین سازی صفا and Link is http://safamachines.com
    ماشین سازی صفا
    Text is خرید ویپ and Link is http://esfahanjanebi.ir
    خرید ویپ

  8. amirreza Says:
    1706356343

    ر صورتیکه تنها منظور شما از خرید گلس برای اپل آیفون ایکس محافظت در برابر خط و خش است و نیازی به مقاومت در برابر ضربه حس نمی‌کنید محافظ صفحه نانو آیفون ایکس 10 نیز می‌تواند در انتخاب‌های شما باشد. ضخامت گلس، برش لبه‌ها، فول چسب و دور چسب بودن، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر خط و خش، میزان شفافیت، میزان انعکاس نور، چربی گریزی و ضد لکه بودن، فیلتر اشعه‌های مضر ، امکان نص آسان و گلس پرایوسی (گلس‌هایی که فرد کناریتان صفحه گوشی شما را در صورت داشتن این نوع گلس نمی‌بیند
    tahlilsabz.ir

  9. tadbirgaran Says:
    1707047699

    علاوه بر کیفیت صدا هندزفری کم کیفیت در هنگام استفاده مداوم صدمات جبران نا‌پذیری به سیستم شنوایی می‌زند که با هیچ هزینه‌ای قابل بازگشت نیست. خرید هندزفری اصلی آیفون 10 یا خرید ایرپاد می‌تواند نگرانی‌ها در این زمینه را به کلی مرتفع سازد.
    در آخر باید گفت خرید لوازم جانبی برای گوشی آیفون ایکس نیاز به اطلاعات کامل، دقت نظر بالا و حوصله دارد. عجله نکنید.
    مجله خبری تدبیرگران

  10. roozonline Says:
    1708343982

    سلام . قاب ژله ای و گارد سخت و بک کاور در مراحل بعدی هستند. برخی قاب ها مانند قاب های پشت گلس خود در طراحی حرف هایی برای گفتن دارند و می‌توانند حال و هوایی نو به موبایل اپل آیفون Apple iPhone X شما بدهند. پس به طوری کلی دو نکته را در نظر بگیرید محافظت یا زیبایی. به پوشش دهی درگاه‌های ارتباطی، مقاومت در برابر لکه، گرد و غبار، محافظت 360 درجه، و مقاومت در برابر لیز خوردن از دست اشاره کرد.
    روز انلاین

  11. asreurmia Says:
    1709556332

    به پوشش دهی درگاه‌های ارتباطی، مقاومت در برابر لکه، گرد و غبار، محافظت 360 درجه، و مقاومت در برابر لیز خوردن از دست اشاره کرد.مجله خبری عصر ارومیه

  12. mrglass Says:
    1710157853

    هم چنین کابل نامرغوب سرعت انتقال اطلاعات پایینی دارد. این مساله یکی از معیارهای تشخیص کابل اصلی آیفون X از کابل نامرغوب است. مساله دوم دوام کابل است. کابل‌های کنفی یا کابل با روکش فلزی دوام بالاتری دارند و کابل ساده اصلی آیفون نیز مقاومت خوبی دارد. کابلهای نامرغوب به دلیل مواد اولیه کم کیفیت به سرعت از تار و پود از هم گسیخته می‌شوند و مخصوصا از محل اتصال دو سر کابل پاره می‌شوند. نکته مهم این است که کابل با اتصال که جریان را قطع و وصل می‌کند فورا به باتری گوشی آسیب می‌زند و باید فورا تعویض شود تا جلوی هزینه اضافی گرفته شود.
    Text is پارتیشن شیشه ای and Link is https://mrglassshop.ir/glass-partition/
    پارتیشن شیشه ای

Leave a Reply

(Note: If you were logged in, we could automatically fill in these fields for you.)
*
Will not be published.
   

* Please spell out the number 4.  [ Why? ]

vB Code: You can use these tags: [b] [i] [u] [url] [email]